OFTE STILTE SPØRSMÅL

Før bestilling

- Hvilke betalingsmuligheter har jeg?
Du kan velge mellom kortbetaling eller Klarna faktura (inkl. delbetaling om ønskelig). Vi foretrekker betaling med kort. Purring og eventuell inndrivelse gjøres med egeninkasso etter gjeldende satser.

- Hvilke typer kort kan jeg betale med?
Visa. MasterCard. Både kredittkort og debekort. Har du problem med kortet, kontakt din bank.

- Jeg har ikke hørt om Bioform før. Kan jeg stole på at jeg får varene mine?
Ja. Bioform AS har egen fabrikk og solid økonomi. Eierne utover god ledelse, og har track records fra andre solide overskuddsselskaper.

- Er det trygt å betale med kort hos dere?
Ja. Vi bruker Nets (tidligere BBS) som har en sikker løsning for betaling med kort (3D secure via kodebrikke). All kommunikasjon blir kryptert for å hindre hacking og annen misbruk.

- Lagrer dere kortopplysningene mine?
Nei. Og av sikkerhetsmessige grunner må du derfor legge inn kortopplysningene hver gang du handler.

- Hvilke opplysninger lagrer dere på meg?
Når du oppretter en handlekonto, så vil vi kun lagre kontaktinformasjon du oppgir (ikke kortopplysninger). Med en handlekonto kan du bestille med ett klikk uten å skrive inn adressen hver gang.

- Hvordan logger jeg meg på min handlekonto?
Klikk "Logg inn" i nettbutikken eller via Facebook eller Twitter oppe til høyre i menyen.

Etter bestilling

- Hvor lang leveringstid har dere?
Forsendelser i Norge tar normalt 2-4 virkedager. De aller fleste pakker kommer fram med Posten, så vent gjerne noen dager ekstra før du eventuelt tar kontakt med oss.

- Hva skjer dersom det produktet jeg bestilte ikke er på lager?
Da vil du bli kontaktet med forslag til løsning. Dette skjer meget sjelden ettersom vi har store lager på fabrikken hvor varene pakkes.

- Jeg har et spørsmål til ordren min. Hvor henvender jeg meg?
"Logg inn" og sjekk din ordrestatus her i nettbutikken. Eller ring oss og vi hjelper deg.

- Jeg har et spørsmål til mottatt faktura. Hvor henvendeer jeg meg?
Finn fram faktura og oppgi fakturanummer når du kontakter oss. Dersom du får faktura via Klarna, så må du kontakte Klarna.

- Jeg har fått feil varer. Hva gjør jeg?
Vi beklager feilpakking - det skjer sjelden. Kontakt Kundesenter på epost eller telefon så ordner vi det.

- Jeg ser at penger er trukket på kortet mitt, men jeg har enda ikke fått varene mine. Hva skjer?
Beløpet er ikke trukket, kun reservert. Vi trekker beløpet når varene sendes. For ordens skyld, vi kan ikke trekke mer penger enn beløpet du handlet for.

- Jeg ønsker å benytte meg av Angrefristen innen 14 dager. Hva gjør jeg?
Se på siden til Kundesenter for å laste ned skjema. Der kan du også lese mer om Kjøpsloven.